Sorry..

..för att jag inte gjort något inlägg om lite filmtips!
Men sen sist jag bloggade så har blogg.se segat skitmycket! Så har inte kunnat logga in.
Förut så hyrde iaf jag och mamma film.
Och vi hyrda:
*Baksmällan
*Borta bäst, hemma värst
*Bring it on, fight to the Finish


Dock har jag bara sett Baksmällan än. Och den var verkligen en superbra film!
Verkligen ROLIG, jag låg och as garva så det bara rann tårar så jag inte kunde se något! Hahaha!
En film som jag verkligen rekommenderar! Hel sjuk är den! Men tror jag ska se dom andra filmerna snart!
Ni får ha lite tålamod och vänta tills imorn med mina filmtips! Ledsen..

Vad har ni gjort idag annars då? =)




Kommentarer
Postat av: Josefin

jaaadå allt bra här haha :) själv

2010-01-04 @ 00:30:55
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0