jag hoppas ni förstår..

Har inte bloggat på ett tag nu igen..
Eftersom det är skola blir man så trött på eftermiddagen, så man orkar inte blogga. Så äre för mig iallafall!
Ska försöka bli bättre, men jag lovar ingenting.. Har inte alltid tid och sådär.
Idag rullade skolan på som vanligt.. Vi hade e.a (eget arbete), historia & berättelse! Eftersom jag varit sjuk ligger jag efter ganska mycket i matten.. Men försöker hinna ikapp iallafall! Glömde ta med matteboken hem idag..
Hade tänkt göra det, men aja, tar med den imorgon istället.
Ska väl göra artikel nu, som vi ska ha imorn, vanligtvis skulle vi haft det idag, men det blev inget med det, så det blir imorgon, och hade glömt göra det så.. aa.

Bloggar kanske mer senare. Kiss



Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me

Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you love me :*

Kommentarer
Postat av: ida henriksson

herregud vilken fin bild på dig i headern! :)

2010-01-28 @ 12:28:45
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0