FÖRLÅT SÅ HEMSKT MYCKET!

Har verkligen varit SKIIITdålig på att blogga!
Men hemma hos Jennie i söndags gick min laddare till min dator sönder.
Så har inte kunnat starta datorn och massa.
Sen idag fixade pappa laddaren, så nu funkar det som det ska igen!

Blir ett långt inlägg nu!
I måndags så var det ju första dagen i skolan, jätteroligt att träffa alla igen!
Hände inget speciellt den dagen iallafall!
Och sen har det inte hänt så mke förutom att vara i skolan. Men igår så fick jag sluta kl halv två från skolan, för kl två skulle jag iväg och klippa mig.

Så nu är håret till axlarna! Suuuuperkort. Tycker jag iallafall, haha! Sen så idag, på gympa lektionen så skulle vi åka skridskor, men jag + 6 andra hade glömt skridskor. Fast jag hade inte glömt, jag helt enkelt hade inga skridskor jag kunde ta med! Så då fick vi 7 vara inne i gympasalen och spela badminton.
Spelade med Jennie, haha vi hade superkul! Flummade sönder! Förstår inte hur det kan vara så roligt med badminton! Hahaha!

Iallafall, imorgon ska klassen till Adolfsbergsskolan och ha språkval!
Ska väl bli kul, antar jag. Klassen har delats in i 3 grupper, och jag är med i grupp 1.
Och ska ha spanska först. Sen franska och sen tyska!
Men imorgon ska man vara på skolan fem i åtta, för kl åtta går bussen till adolfsberg. Och den får man inte missa!

Just nu gör jag ingenting särskilt, ska kolla lite bloggar. Sen ska jag plugga lite.
Så jag får blogga mer imorgon, och jag hoppas ni förstår att det kan hända att jag inte bloggar så jättemkt nu när det är skola igen!

Hoppas ni har haft en bra dag/vecka, och får en fortsatt bra dag! Kram på er!

Ps. lägger upp en bild på mig och mitt korta hår så småningom.


Kommentarer
Postat av: A.C

dt e lugnt lah:D händer såna saker ibland som man inte kan ana:p hehee~~



dt e bara fint med mig som vanligt:D hehe..^^

sj då?:D varit upptagen kasnke?:D

2010-01-14 @ 19:47:40
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0