dåligt..

har bloggat jättedåligt i två dagar nu, men har mest varit trött och sådär..
Idag så kl 13.00 så kollade jag på Oprah Winfrey Show, hon visade en intervju hon hade med Michael Jackson.
Sen tjugo i sex fick jag, mamma och brorsan på bio och såg avatar.

Det var bästa filmen jag sett på länge, så himla blandade känslor man fick när man såg den.
Grät lite oxå, sorglig var den ju! Sen skratta man mkt också! Haha.
 Någon som också sett den, vad tyckte du om den då?

"Håll tyst och flyg rakt!" HAhaahaha!
Avatar trailern~


Nu ska jag sega vid datorn sen gå och lägga mig eller nåt, är supertrött!
Ska bli bättre på att blogga också, sorry..
Ha det så bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0