dålig uppdatering!

..IGEN!
Min laddare till datorn gick sönder, så min dator kunde inte ladda, så den dog. Men nu lever den!
Så har alltså inte kunnat logga in, och bloggat!
Men nu är jag tillbaka, och ska blogga mer än förr! ;) Nejmen..
Så kan jag ju faktiskt inte säga, för jag vet ju inte vad som händer i framtiden.
Haha, gud jag är knäpp. Anyway.
Under tiden jag varit off från bloggen så har det inte hänt så mycket, bara slappat, eftersom jag legat hemma sjuk hela denna vecka! Känner mig bättre idag, och antagligen blir det till skolan på måndag! =)

Sitter med godis nu framför datorn och lyssnar på musik.
Rättare sagt, M.J,just nu iallafall!
I onsdags köpte mamma tredje Twilight boken till mig, ljudet av ditt hjärta, heter den.
Har kommit till mer än halva, gud jag är en sån boknörd!
Riktigt spännande är det i boken iallafall, längar tills i sommar, då tredje filmen kommer!
Eftersom jag snart läst ut den tredje boken så börjar jag ju närma mig bok fyra.

Men nu ska jag slappa här tills Let's Dance börjar igen. Hoppas ni får en härlig fredagskväll!
Kissesssssssss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0