Bästa helgen med Johanna!

Igår:
Träffade Johanna runt kl halv fyra. Då gick vi till coop och köpte godis till kvällen.
Sen gick vi till skolan, för vi skulle träffa Martin och William där halv fem.
Och då så flummade man massor med dom, hade verkligen skitkul! Jag och Johanna är så lyckade så när vi gick i hög snö, så råkade jag trampa på Johannas sko, så hon tappa den, då gick hon 3 steg i snön, och blev alldeles snöig, så försökte hon få på den, och hon lyckades ju skitbra när hon stod och garva också.
Sen lyckades hon putta ner mig i snön, så där satt jag och garva typ, då började hon garva ÄNNU mer!
Så då ramlade hon också i snön, så satt vi där och garva, och så garvade Martin och William åt oss.

Hahaha!
Sen gick jag och Johanna hem till henne för hon skulle äta, sen värmde vi oss lite.
Sen gick vi ut och träffade dom igen, och hade ännu mer roligt. Vi var nere på isen, och då ramlade William rakt på arslet. Hahahaha, så jäkla kul.
Sen var vi ute och gick i det kalla vädret, jag tror faktiskt vi gick mer än 1 mil! Duktiga vi är! 8)
Och sen så gick jag och Johanna in typ kl åtta.
Sen kollade vi film hela kvällen, och flummade massor. Sen somnade vi runt 2, var så jäkla trötta efter dagen! Haha! =)

Idag:
Vi vaknade typ samtidigt runt halv tio, sen låg vi i sängen och sölade. Sen gick vi upp och gjorde frukost och sådär.
Sen runt två så gick vi till marieberg, och så köpte vi lösögonfransar, tycker det är så fint! :P

Nu ska sitter jag och lyssnar på musik och chattar med massor med folk på msn.
Sen ska jag duscha och gå och lägga mig, är trött. Imorn äre skola igen, kommer dö av alla kramar jag kommer få. Haha.
Men ni får ha det så bra, puss på er bloggläsare!<3


Kommentarer
Postat av: louizee

hej!:D

har du lust.. så kika gärna in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund:)

2010-01-26 @ 17:33:17
URL: http://louizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0